ZDROWE PLECY Z DRIM DRUM

Idealne dla każdej osoby która boryka się z bólem pleców i chce zbudować silny brzuch.

Postaram się opisać działanie DD jak najprościej się uda. Wykonując ćwiczenia na DD mamy cały czas zachowaną lordozę lędźwiową (nazwa krzywizny kręgosłupa).Napinając mięśnie brzucha z zachowaną krzywizną lędźwiową, mięśnie antagonistyczne czyli przeciwstawne, a są nimi mięśnie prostownika grzbietu się rozluźniają. Takie zjawisko można samemu zaobserwować napinając biceps. W tym samym czasie mięsień antagonistyczny czyli triceps rozluźni się. Rozluźnienie mięśni prostownika zachodzi ćwicząc tylko na DD, bo kręgosłup jest w naturalnej krzywiźnie. Podczas wykonywania tzw “brzuszków” te mięśnie jeszcze mocniej się napinają chroniąc kręgosłup przed przeciążeniem. Wiele boli kręgosłupa lędźwiowego jest spowodowanych długotrwałym napięciem tych mięśni.

Zobacz moje doświadczenie z DD i dlaczego ja go codziennie używam.
ZOBACZ BLOG

DD rozluźni je już po 30 sekundach lepiej niż niejeden masażysta. Bo zrobi to nasz mózg. Odpowiednie wykonywanie ćwiczenia (załączone filmy, instruktażowe, treningi) umożliwia podczas dopinania mięśni trakcję(rozciąganie) kręgosłupa , co ma bardzo duży wpływ na krążki międzykręgowe. Podczas ćwiczenia doskonale się odżywiają i centralizują przepukliny jeżeli takowe są. Dlatego sugeruję wykonywanie ćwiczeń z samego rana na DD by go doskonale nawodnić i przygotować na cały dzień choćby siedzenia w pracy. Już same te cechy mogą całkowicie zlikwidować ból. Jeśli chodzi o działanie na mięśnie brzucha. W tym przypadku to będzie brzmiało nieprawdopodobnie ale takie są fakty. DD działa na wszystkie grupy mięśni brzucha. Trzeba zaznaczyć że mięsień poprzeczny (najgłębiej położony- który stabilizuje kręgosłup i odpowiada za nasz płaski brzuch) jest uaktywniany od samego początku ćwiczenia.

Wejdź na stronę DRIM DRUM i skorzystaj z rabatu na 30% wpisując kod “ALSQUAD30”

W innych przypadkach ćwiczeń bez DD tylko wspomaga ruch i uaktywnia swoje napięcie pod sam koniec ruchu. Dlatego zalecam używanie DD dla początkujących by zaczynali od 30 sek do 1 minuty na początek. By nie zakwasić tego mięśnia bo nie o to chodzi. Z czasem bez problemu można wydłużać czas ćwiczenia bez tego zjawiska zakwaszenia. Już po dwóch tygodniach używania DD Pacjentki zgłaszały mi że spódnica im się zsuwa a ważą tyle samo. To wpływ mięśnia poprzecznego. Silniejszy mięsień poprzeczny to także stabilniejszy kręgosłup. Część przeciążenia mięśnie biorą na siebie, gdy są słabe to …kręgosłup dostaje w kość. Nie licz że będziesz miał „kaloryfer” ćwicząc na DD , chyba że jesteś szczupły .Liczyć możesz na pewno że w bardzo krótkim czasie wzmocnisz mięśnie brzucha co wpłynie na Twoją sylwetkę. Podsumowując: Rozluźnia mięśnie grzbietu(częsta przyczyna bóli kręgosłupa) Odżywia i centralizuje krążki międzykręgowe i robi to doskonale Wzmacnia i to skutecznie wszystkie mięśnie brzucha.

Podczas zamówienia i dokonania płatności na stronie DRIM DRUM wpisz kod rabatowy “ALSQUAD30” aby otrzymać aż 30% rabatu!

WYPRÓBUJ NAS!

PLAN TRENINGOWY - DLA POCZĄTKUJĄCEGO

Przygotowałem dla Ciebie DARMOWY plan treningowy na 4 tygodnie. Jest to dobra okazja abyś mógł wypróbować moją ofertę oraz zacząć swoją przygodę z treningami. Plan jest idealny dla osoby bez doświadczenia jak i dla osoby po długiej przerwie.
Plan jest dobry dla każdej grupy wiekowej oraz na każdy cel (masa lub redukcja)
Wypróbuj plan treningowy z filmikami i wszystkimi potrzebnymi wskazówkami.
Kto wie… może Ci się spodoba i będziesz chciał/chciała podjąć ze mną współpracę aby wejść na wyższy poziom.

EFEKTY?

PRZED I PO. ZOBACZ JAK INNYM SIĘ UDAŁO!

BLOG

WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

30 PYTAŃ POCZĄTKUJĄCEGO

30 września 2019

Zobacz

JAK WYGLĄDA MOJA DIETA NA REDUKCJĘ?

20 września 2019

Zobacz

KONIEC WIARY

12 sierpnia 2019

Zobacz

YOUTUBE

Ponad 300 filmików