JAK WYGLĄDA MOJA DIETA NA REDUKCJĘ?

https://youtu.be/rHcg35IPppc

CZEMU JESZ TAK DUŻE POSIŁKI?
Ponieważ stosuję metodę odżywiania IF (wydłużony post). Zauważyłem, że jak jem mniej posiłków dziennie, jestem bardziej produktywny. Jest to pewien eksperyment dla mnie i na razie działa.

NA CZYM POLEGA IF?
intermittent fasting czyli okno żywieniowe lub wydłużony post polega w skrócie na tym, że masz wyznaczone okno na jedzenie. Dla przykładu: jesz tylko w godzinach do 12 do 20. I musisz uzupełnić wszystkie kalorie i składniki odżywcze w tych godzinach. Od 20 do 12 następnego dnia nie jesz nic. Możesz pić herbatę i kawę (bez cukru i mleka) oraz pijesz dużo wody.

ILE MAM JEŚĆ BIAŁKA NA REDUKCJI?
Zaleca się od 1,6 g na 1 kg masy ciała do 2,2 g na 1kg masy ciała.
Na redukcji jednak trzymałbym się tej górnej granicy.

CZY CODZIENNIE MUSZĘ JEŚĆ TĄ SAMĄ ILOŚĆ KALORII I POSIŁKÓW?
Nie musisz. Ważna jest średnia kalorii z kilku dni. Czyli jak masz cel 2400kcal to możesz dzisiaj zjeść 2200kcal i jutro 2600kcal.
Nie musisz jeść też tej samej ilości posiłków. Ważna jest ilość kalorii, białka i wartości odżywczych.

CZY MUSZĘ JEŚĆ TYLE ILE MAM POLICZONE MIMO ŻE NIE MAM APETYTU?
Nie musisz jeść na siłę. Zwłaszcza jak masz spory zapas tłuszczu na ciele. Możesz jeść tyle na ile Ci pozwala apetyt (ale trzymaj białko na dobrym poziomie). Jednak zazwyczaj jest to parę dni i potem apetyt wraca.

CZY BIAŁKO ROŚLINNE JEST TAK SAMO DOBRE CO BIAŁKO ZWIERZĘCE?
Polecam zobaczyć ten filmik w którym rozmawiam z Radkiem z kanału Być Jak Herkules (wegański kulturysta) https://youtu.be/sPfKjOcsgz0

CZY SOJA OBNIŻA POZIOM TESTOSTERONU?

Polecam zobaczyć ten filmik w którym rozmawiam z Radkiem z kanału Być Jak Herkules (wegański kulturysta) https://youtu.be/n1OisKFZ_hk

WYPRÓBUJ NAS!

PLAN TRENINGOWY - DLA POCZĄTKUJĄCEGO

Przygotowałem dla Ciebie DARMOWY plan treningowy na 4 tygodnie. Jest to dobra okazja abyś mógł wypróbować moją ofertę oraz zacząć swoją przygodę z treningami. Plan jest idealny dla osoby bez doświadczenia jak i dla osoby po długiej przerwie.
Plan jest dobry dla każdej grupy wiekowej oraz na każdy cel (masa lub redukcja)
Wypróbuj plan treningowy z filmikami i wszystkimi potrzebnymi wskazówkami.
Kto wie… może Ci się spodoba i będziesz chciał/chciała podjąć ze mną współpracę aby wejść na wyższy poziom.

EFEKTY?

PRZED I PO. ZOBACZ JAK INNYM SIĘ UDAŁO!

BLOG

WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

30 PYTAŃ POCZĄTKUJĄCEGO

30 września 2019

Zobacz

JAK WYGLĄDA MOJA DIETA NA REDUKCJĘ?

20 września 2019

Zobacz

KONIEC WIARY

12 sierpnia 2019

Zobacz

YOUTUBE

Ponad 300 filmików